Kapcsolat, ÁSZF


Mobil:  +36-20 | 9136-459 vagy +36-30 | 2016-671
E-mail:  mgergely@pimpernelweddings.hu
Web:  www.pimpernel.hu
Bemutatótermünk: XIV. Erzsébet királyné útja 57-61. – Az Alumíniumgyár irodaépülete – retro, de kulturált.
A recepciótól balra pár lépcsõ a kis irodákhoz, a 23. sz. iroda a miénk.
Cégnév: Next-Door Bt. 3060 Pásztó, Kishegy u. 35.
Fióktelephely: 1147 Budapest, Lőcsei út 84/a.
Adószám: 24044729-2-12
Cégjegyzékszám: 12-06-002735 Az alapítás éve: 1996
Mátyus Gergely |  Tenner Anna

Az ÁSZF-ben foglaltakat, a megrendelés menetét, az árakat, az esküvői meghívó készítésének folyamatát, a mailben történő megrendeléssel ügyfeleink elfogadják.

ÁRAJÁNLAT, MEGRENDELÉS, SZERZŐDÉSKÖTÉS
1. Válasszátok ki a nektek tetsző meghívót és írjatok egy levelet az mgergely@pimpernelweddings.hu címre,
amelyben jelezzétek, hogy mikorra és hány példányszámban rendelnétek a meghívót, illetve írjátok meg kérdéseiteket, kéréseiteket.t
2. Válaszlevelünkben minden szükséges információt megadunk: az árakat, a meghívó készítésének fázisait, fizetési és átvételi feltételeket és küldünk Megrendelőlapot.
3. Amennyiben az ajánlatot és az ÁSZF-ben foglaltakat elfogadjátok, arra kérünk, hogy küldjétek el a konkrét megrendelést a Megrendelőlapot kitöltve, valamint csatoljátok word vagy txt. file-ban a meghívók szövegét.

4. ESKÜVŐI MEGHÍVÓ TERVEZÉSE
 Mi elkészítjük a meghívótok tervét, azzal a szöveggel, amelyet küldtetek és ellenőrzés céljából, digitális formátumban átküldünk nektek.
4.1 A tervvel kapcsolatos egyéb tudnivalók
• a megrendeléstől számított minimum két, maximum 4 munkanapon belül (bonyolultságtól függően) készítjük el és .pdf formátumban elküldjük ellenőrzésre
• a tervet a választott meghívó eredeti, általunk tervezett, a weboldalon is látható grafikája/tipográfiája szerint készítjük el, figyelemmel a megrendelésetekben megadott instrukciókra is. FONTOS, hogy minden számotokra lényeges pontot részletesen megírjatok. Amennyiben az eredeti tervtől eltérő elrendezést, színt, betűtípust – tehát minden olyan részletet, ami nem a tartalmat, hanem a design-t érinti – szeretnétek, akkor azt a megrendeléssel egyidejűleg kérjük, írjátok le, mert ha az első terv elkészítése után közlitek csak azokat, akkor az nem tartalmi javításnak számít, hanem áttervezésnek.

5. JAVÍTÁSOK, VÁLTOZTATÁSOK KÉRÉSE
Az esküvői meghívó digitális tervének megtekintése után kérjük, írjátok meg a szöveget érintő, tartalmi javítási kéréseiteket, illetve, ha volna,  az esetleges áttervezési kéréseiteket – mindezeket mi átvezetjük és újra elküldjük majd az anyagot egy utolsó jóváhagyásra.
5.1 A javítással kapcsolatos egyéb tudnivalók
• a tervezés árát úgy kalkuláltuk, hogy a folyamat egyetlen szöveget érintő javítási fázist tartalmaz. Ezért kérjük, hogy alaposan és részletesen nézzétek át a tervet és írjátok meg az igényeiteket, mert ha az első javítási fázist követően újabb változtatásokat kértek, akkor azok újabb javítási fázisai már további költséget jelentnek számotokra
• abban az esetben, ha az első terv megtekintését követően meggondoljátok magatokat és másik grafikát kértek, az egyszeri tervezési díjat felszámítjuk és annak megfizetését követően kezdődhet csak el a második terv készítése
• abban az esetben, ha az első terv megtekintését követően meggondoljátok magatokat és nem kéritek a meghívó további javítását és nyomtatását, az egyszeri tervezési díjat felszámítjuk és annak megfizetését kérjük, mivel a tervezés egy megrendelésre történő munka, a konkrét megbízásotok alapján végzett tevékenység, amelynek produktuma maga a digitális terv, még ha az nem is kerül felhasználásra.
• abban az esetben ha az első terv megtekintését követően az eredeti tervtől eltérő elrendezést, színt, betűtípust, – tehát minden olyan részletet, ami a design-t érinti – kértek, akkor az áttervezésnek számít. Ez tehát nem javítási fázis, hanem új tervezés,
ennek megfelelően tervezési díja van.
• abban az esetben, ha az áttervezés során a megrendelő konkrét kéréseinek eredménye nem nyeri el a tetszését és további módosításokat kér, azt minden további fordulóban áttervezési fázisként számítjuk fel.
A felsorolt esetek akkor érvényesek, ha az első terv megtekintését követő bármilyen további korrektúra vagy új terv készítése, nem a mi elégtelen teljesítésünkre vezethető vissza. Amennyiben az általunk készített terv nem felel meg a megrendelésetekben leírtaknak, a szükséges javítási fázisokat térítésmentesen elvégezzük.
5.2 A tervezés ára
A tervezési folyamat és az egyszeri korrektúra forduló alapdíja 6000 Ft, amely összeg tartalmazza az ültetőkártya és a menükártya – vagy bármely két kiegészítő, kivéve az ültetési tábla – későbbiekben történő tervezési díját is, ha az ugyanazzal a dizájnnal készül, mint az esküvői meghívó.
További javítási és áttervezési díjak:
• az első szövegjavítási fázist követő minden további korrektúra forduló díja 1500 Ft
• az első terv megtekintését követő új, azaz második terv készítése 6000 Ft
• az első terv megtekintését követő minden további áttervezési fázis készítse 3000 Ft
Szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy meghívóink grafikusaink legjobb tudása és magas szakértelme alapján készültek, annak egyes részletei – elrendezés, betűtípusok, arányok, stb. – az általános szakmai elvárásoknak megfelelő és minden más szempontból is magas minőségben készültek.
Ezért az említett részeket érintő változtatásokat nem javasoljuk, de megrendelőnk kérése alapján természetesen megtesszük.
A 6000 Ft-os tervezési díj maximum 2 azaz kettő nyelvi/szövegváltozatot tartalmaz, amennyiben ettől több eltérő szövegverzióban készül a meghívó, minden további verzió tervezési költsége 1500 Ft/db.
Lehetőség van egyedi, névre szóló meghívók készítésére is, ebben az esetben először a különböző szövegverziókat készítjük el, majd kérünk egy listát, amely tartalmazza a megfelelő szöveg+megszólítás csoportosítást.
A névre szóló meghívók elkészítésének technikai felára
• száz névig: 6000 Ft
• száz név fölött: 8000 Ft
Kérjük, hogy a nyomdába adás előtt alaposan ellenőrizzétek az anyagot,  és ha megoldható, akkor olvastassátok át a szöveget olyan valakivel is, aki korábban még nem látta.
Mi kizárólag az általatok küldött szöveggel dolgozunk, azt tartalmában nem vizsgáljuk, nem adunk hozzá és nem veszünk el belőle.
Amennyiben a jóváhagyott anyagban bármilyen hiba marad a jóváhagyást és a nyomtatás megrendelését követően, az a megrendelő felelőssége, az új meghívók gyártásának költsége a megrendelőt terheli.
5.3. Még a nyomtatás előtt
Amennyiben szeretnétek a nyomtatás megrendelése előtt élőben is meggyőződni a megrendelt esküvői meghívók minőségéről, színéről, érdemes próbanyomtatást, egy-egy makett példány elkészítését is megrendelni.
A mintapéldány megrendelése mindenki számára javasolt, hiszen a színek a különböző megjelenítő eszközökön (telefon, tablet, laptop) egész másként jelenhetnek meg, továbbá bizonyos színek és árnyalatok, a monitortól eltérő módon mutathatnak nyomtatásban az eltérő technológiából következően. Bizonyos papírokon pl. a felületükben strukturált vagy anyagukban színezett különleges papírokon egyedi módon, a digitális megjelenéstől eltérően mutatnak egyes színek és grafikák.
Olyan esetben is hasznos lehet a próbanyomtatás vagy makettpéldány elkészítése, ha tartalmilag már kialakult az esküvői meghívó, de pl. a színvariációk tekintetében bizonytalankodtok még. Bizton állíthatjuk, hogy nyomtatott állapotában sokkal könnyebben és biztosabban lehet kiválasztani a megfelelő megoldásokat.
A próbanyomtatásra, makettkészítésre a digitális terv jóváhagyását követően érdemes sort keríteni, amelyet előre egyeztetett helyszínen és időpontban tudunk átadni megrendelőinknek.
Próbanyomtatás ára: 4000 Ft
Egy ívre nyomtatva mutatjuk meg a meghívót, így ellenőrizhető a papír, a grafika, a színek és ezek összessége, ám ez nem egy kész meghívó, mindössze egy ív nyomat.
Makettkészítés ára: 6000 Ft
Egy komplett esküvői meghívó mintadarabot készítünk. Olyan meghívók esetén javasoljuk ezt a megoldást, amelyeknél speciális megoldásokat használunk, pl. több rétegből ragasztott, stancolt, bélelt borítékkal készülő vagy dobozos meghívók.
Egyedi színkombinációk kérése kapcsán és/vagy a személyes találkozás elmaradása esetén – tehát, ha nem volt alkalmatok a mintadarabokat élőben megtekinteni – a próbanyomtatást elengedhetetlennek tartjuk és külön megrendelés nélkül is elkészítjük, árát felszámítjuk. Amennyiben ezt mégsem szeretnétek, kérjük, hogy azt a megrendelés kiegészítéseként, írásban jelezzétek.
A próbanyomtatás és/vagy makettkészítés egy komplex szolgáltatáscsomag, amely tartalmazza a nyomtatandó anyag ívre szerkesztését és nyomdai előkészítését, a nyomtatást illetve a makett példány(ok) gyártását, az elkészült próbanyomatok ellenőrzését és az ügyfélnek történő átadását, valamint az ehhez kapcsolódó konzultációt. E szolgáltatás ára kizárólag a felmerülő költségeket fedezi, nyereséget nem tartalmaz. Egyedi meghívó vagy általunk még nem készített egyedi színkombináció rendelése esetén a próbanyomtatás illetve makettpéldány rendelése ajánlott.
A próbanyomtatás és/vagy makettkészítés opcionális lehetőség, annak elmaradása esetén az ebből eredő esetleges problémákért felelősséget nem vállalunk.


6. JÓVÁHAGYÁS
Nyomtatásra vonatkozó jóváhagyásotokkal egyidejűleg a teljes tervezési díjat valamint a nyomtatási költség ~30%-át (előleg) átutalását kérjük. Az összeg számlánkon történő jóváírását visszajelezzük és azzal egyidejűleg a nyomtatást megkezdjük.

7. NYOMTATÁSI ÉS ÁTADÁSI HATÁRIDŐK
 A nyomdába adást követő két napon belül tájékoztatunk benneteket a meghívó elkészülésének várható időpontjáról és egyeztetjük az átadás egyéb paramétereit.

Az elkészült meghívókat hétfő kivételével munkanapokon, előzetes egyeztetés alapján, válaszott időpontban a bemutatótermünkben vehetitek át.

A meghívók elkészülésének határidejét a meghívó típúsának, példányszámának, készítési fázisainak bonyolultságtól függően tudjuk megmondani.
• a megrendelt meghívó típusától és példányszámától függően a gyártási idő semmiképpen nem lehet kevesebb, mint 7 munkanap
• fóliaprégelt, dombornyomott, avagy a dobozos meghívók esetében a készítési idő minimálisan 14 munkanap.
Figyelembe véve az adott meghívó típusát és példányszámát, valamint az esetleges előre nem látható és rajtunk kívül álló problémákat (alapanyag hiánya,
bármilyen nyomdai probléma, stb.) fenntartjuk a jogot, hogy a nyomdába adástól számított három munkanapon belül a várható átadás időpontját megváltoztassuk,
amelyről minden esetben azonnal tájékoztatunk benneteket.
Az általánosságban előre nem tervezhető egyéb tényezőket, pl. ünnepnapok, azok előtt vagy után, hétvégén történő ledolgozás, illetve bármilyen vis maior esetén, a megrendelővel történő egyedi egyeztetés alapján kalkuláljuk az átadás időpontját.
Extra sürgős megrendelést sürgősségi felár felszámításával tudunk vállalni, ez esetben prioritást adunk az előállításnak, de még így is szükséges a gyártási idő egyeztetése. Figyelembe véve az adott meghívó típusát és példányszámát, valamint a kívánt átadási határidőt, fenntartjuk a jogot, hogy a paraméterek pontos ismeretében, a sürgősségi gyártás átfutási idejét módosítsuk.
7 napon belüli sürgősségi gyártás díja 6000 Ft
3 napon belüli sürgősségi gyártás díja 10 000 Ft
Elsődleges prioritású, azonnali sürgősségi gyártás díja 15 000 Ft
8. Végül átvehetitek a kész meghívókat, a fennmaradó összeget ezzel egyidejűleg kérjük kiegyenlíteni.

UTÁNRENDELÉS, PÓTNYOMTATÁS

A megrendelést és a nyomdába adást követően, illetve a kész meghívók átvétele után is van lehetőség további meghívók rendelésére.
• utánrendelés: a nyomdai jóváhagyást/megrendelés leadását követően, de még az átadás előtt legalább 3 munkanappal a megrendelés kiegészíthető. Amennyiben szeretnétek, további példányok rendelhetők – az egyes típusoknál megadott minimális gyártási mennyiségnek megfelelően – amelynek egyszeri fix költsége nettó 4000 Ft.
• pótnyomtatás: az elkészült meghívók átadását követően bármikor van lehetőség pótnyomtatásra és további meghívók rendelésére. Az utánrendelés alapdíja: 6000 Ft.
Az utángyártáshoz szükséges időt minden megrendelés esetén egyedileg kalkuláljuk a megrendelt termékek függvényében, de ez az idő nem lehet kevesebb mint négy munkanap.

HIBÁS VAGY SÉRÜLT MEGHÍVÓK CSERÉJE,
JAVÍTÁSA
Személyes átvétel esetén meggyőződhettek a termékek minőségéről és állapotáról. A termékek átvételével és a fennmaradó összeg kiegyenlítésével, a megrendelő elfogadottnak tekinti a teljesítést, ez esetben utólagos reklamációt már nem áll módunkban elfogadni. Postai átvétel esetén mindent elkövetünk, hogy a csomagolás és így a meghívók ne sérüljenek, ezért a gondatlan postai szállításból eredő sérülésekre nem tudunk felelősséget vállalni.
A fogyasztó nem érvényesíthet szavatossági (illetve jótállási) igényt, ha
• a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy azt ismernie kellett, illetve
• a hiba az általa adott anyag hibájára vezethető vissza, feltéve, hogy a kötelezett az anyag alkalmatlanságára figyelmeztette.
Bármely egyéb reklamáció esetén irányadó az 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről illetve a megrendelővel történő egyeztetés szerint járunk el.

EGYÉB TUDNIVALÓK
Felhívjuk a figyelmeteket arra, hogy a weblapon feltüntetett árak
• irányárak (min 60 db-os megrendelés esetén az általunk megadott alapanyagra történő nyomtatás esetén érvényesek),
• számlát a valós tevékenységről: esküvői meghívó grafikai tervezése és esküvői meghívó nyomtatása tárgyban tudunk kibocsátani.

FONTOS:
• hogy minden szöveget a mailhez csatolt word vagy txt file-ban küldjetek,
• a leadott szövegek nyelvtani, helyesírási és gépelési hibáiért felelősséget nem vállalunk.
Minimális megrendelési mennyiség nincs. A weblapon feltüntetett árakat 60 db-ra kalkuláltuk, de nincs akadálya ennél alacsonyabb példányszámban készíteni a meghívót -ilyenkor egyedi árkalkulációt készítünk. Bármilyen példányszám elkészítését vállaljuk, az alábbi paraméterek figyelembevételével:
• minimális gyártási mennyiség: mivel a meghívók nyomtatása ívekben történik, az adott meghívó méretének függvényében, minden meghívó esetén meghatározzuk azt a gyártási egységszámot, amelynek szorzóival a megrendelés példányszáma kalkulálható. Pl. egy olyan meghívó esetén, amelyből 6 db fér egy ívre, a megrendelés és/vagy utánrendelés, pótnyomtatás esetén ennek szorzóival lehet számolni, vagyis: 6, 12, 18, 24, stb. példányok rendelhetők.
• minden meghívó gyártása esetén jelentkeznek olyan fix költségek, amelyek bármely példányszám esetén egyformák. A listaáraink meghatározásakor e költségeket az átlagos (60) példányszámra vetítve kalkuláltuk, így az ennél alacsonyabb példányszámok esetén az alábbi kiegészítésekkel kell számolni:
• adott meghívóra kalkulált gyártási egységszám (ívre elférő darabszám) négyszeresénél kisebb megrendelés esetén, az adott meghívó listaárának plusz 20%-os felárát számítjuk fel. Pl. Ha egy ívre 6 meghívó fér, akkor a gyártási egységszám 6. Ha 24 meghívónál kevesebbre van szükség, akkor a listaár  minimum 20%-os felárát érvényesítjük.
• adott meghívóra kalkulált gyártási egységszám háromszorosánál kisebb megrendelés esetén, 2000 Ft-os alapdíjat, valamint az adott meghívó listaárának plusz 20%-os felárát számítjuk fel

Az elkészült grafikákkal kapcsolatban:
• a feltüntetett tervezési díjak kizárólag a nálunk történő gyártás esetén érvényesek
• csak grafikai tervezést és az elkészült fájlok átadását tartalmazó megbízást nem vállalunk
• a feltüntetett tervezési díjak kizárólag a gyártás erejéig érvényesek és további felhasználási jogot nem tartalmaznak
• maguk a tervek a tervező szellemi tulajdonát képezik, azok bármilyen további felhasználását az árak nem tartalmazzák
• a tervezés során keletkező összes digitális fájl és szerkeszthető, nyitott állomány a tervező tulajdonát képezik, azok átadása nem lehetséges

KEDVEZMÉNYEK, AKCIÓK, GRÁTISZ tételek
A honlapunkon, Facebook oldalunkon, rendezvényekhez kapcsolódó és egyéb különböző akciók és megjelölt kedvezmények összevonására és együttes igénybevételére illetve cserélésére nincs lehetőség

Amennyiben a megrendelés, a meghívó stb. készítése közben felmerülnek olyan körülmények,  amelyek okán fenntartjuk magunknak a jogot, hogy elálljunk a kedvezmények, grátisz holmik biztosításától.  
Állandó akcióink a 2017-es évben:
• teljes csomag rendelése esetén – amely tartalmaz legalább 40 db meghívót, ÉS bármilyen típusú menükártyát és ültetőkártyát, minimum 70 000 Ft értékben, egy előre elkészített könyvet adunk ajándékba, Emlékkönyv feliratú borítóval. Az előre elkészített emlékkönyvet a kiegészítőkkel együtt adjuk át. Az ajándék emlékkönyv más kiegészítőre nem váltható be, illetve az értékét nem áll módunkban más termék árába beszámítani. Az akció az emlékkönyv-készlet erejéig érvényes.
• meghívó rendelése esetén, grátisz elkészítjük annak digitális változatát, amely készülhet a nyomtatott verziótól eltérő szövegezéssel, valamint az esküvőt megelőző vagy azt követő időpontban, emlékeztető vagy köszönőszöveggel egyaránt. Kérésünk azonban, hogy ennek szöveganyagát és az ezzel kapcsolatos egyedi igényeket a lehető legpontosabban adjátok meg, hogy egy fordulóval elkészíthető legyen.
• esküvői meghívó rendelése esetén 6000 Ft-os grafikai munkadíj tartalmazza a meghívó grafikájával megegyező ültető- és menükártya, vagy bármely két másik kiegészítő tervezését – kivétel ez alól az ültetési tábla, amelynek tervezési költsége annak méretétől függően, a kiegészítőket tartalmazó katalógusban, illetve menüpont alatt találhatók.
• amennyiben a kiegészítők grafikája eltér a meghívó arculatától és egyedi tervezést igényel, úgy annak alapdíja: 6000 Ft, és ez az ár két kiegészítő tervezési díját tartalmazza. További kiegészítők tervezése fajtánként 2000 Ft. Ültetési tábla tervezését egyedileg kalkuláljuk.
• Amennyiben ügyfeleink a meghívójukat legalább 30 000 Ft értékben nálunk rendelték, minden, a meghívó dizájnjával megegyező kiegészítő tervezési- és gyártási listaárból kb. 10% kedvezményt adunk

ADATVÉDELEM
Az együttműködés során tudomásunkra jutott személyes adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik fél részére azokat nem adjuk ki.
Megrendelésetekkel hozzájárultok, hogy kizárólag a saját termékeinkről és szolgáltatásainkról szóló hírlevéllista adatbázisába az adataitokat felvegyük és később hírlevelek küldésének céljából azt felhasználjuk – a listáról bármikor leiratkozhattok. Hozzájárultok továbbá, hogy az elkészült meghívókat és egyéb kiegészítőket referenciaként felhasználjuk.

Megrendelésetekkel a fenti Általános Szerződési Feltételeket elfogadjátok és magatokra nézve azt kötelező érvényűnek tekintitek.

A PimpernelWeddings esküvői meghívókat is tervező csapata a Next-Door Bt. tulajdonosi köre és velünk együttműködő grafikus, operátor, továbbá kis nyomdaipari műhelyek.
Cégadataink: Nevünk: Next-Door Bt. |  Adószámunk: 24044729-2-12 | Cégjegyzékszámunk: 12-06-002735.
Az alapítás éve: 1996
Mátyus Gergely | Tenner Anna
A pimpernel.hu honlapon minden eredeti elgondolás és alkotás, a honlap eredeti tartalma, illetve oldalainak bármely alkotóeleme törvényi védelem alatt áll. Az oldalunkon minden terv, eljárás és rendszermegoldás a Polgári Törvénykönyv és a Szerzői jogi törvény hatálya alá tartozik. Az Pimpernel és PimpernelWeddings márkanév, a termékek tervei, jellegzetes tartalmuk, bármely alkotóelemük, a szoftverek, eljárások és az alkalmazott rendszerekhez kapcsolódó minden jog az Next-Door Bt-t illeti meg, és még a forrás megjelölésével sem használhatóak fel.

Ez az ÁSZF 2017. január 2-án frissült.